- Domů
- Jak nakupovat?
Jak nakupovat?
Příprava zboží
Po vaší objednávce začíme okamžitě pracovat. Ve většině případů si přejete upravit zboží dle své představy (za úpravu považujeme změnu textu či grafiky v motivu, nebo vlastní výběr barvy potisku), potřebujeme 2 - 5 pracovních dnů na provedení úprav. Upravený potisk je třeba graficky připravit, vyříznout pomocí plotru a za pomocí lisu aplikovat na materiál. Vše je prováděno ručně a s prověřenými materiály, tak aby byl výsledek co nejkvalitnější. Při objednávce zboží berte prosím na žřetel, že barvy ve vzorníku jsou pouze orientační a mohou být ovlivněny i nastavením vašeho monitoru.
Doprava
Vybrali jsme pro vás několik variant doručení zboží, které závisí především na velikosti vaší objednávky. Pro menší objednávky (např. 2 ks triček, legín, tašek) je možno zvolit nejlevnější variantu doručení na vaši adresu za 75 Kč, kdy k vám objednávka dorazí prostřednictvím České pošty jako Doporučené psaní. Zpravidla je to následující pracovní den od odeslání.
V případě, že je objednávka větší, můžete si zvolit dopravu prostřednictvím České pošty formou Balíku do ruky za 129 Kč, nebo Balíku na poštu za 99 Kč, kde ho pro vás nechají 7 pracovních dnů. (To platí i v případě balíku do ruky a doporučehého psaní, pokud vás poštovní doručovatel nezastihne).
Pokud preferujete doručení na některé vámi zvolené výdejní místo, tak je pro vás připravena možnost dopravy prostřednictvím oblíbené Zásilkovny za 75 Kč.
Při objednávce zboží nad 2000 Kč se o dopravu postaráme my. Zdarma ;-)
Veškeré objednávky zasíláme pouze po území ČR.
Platba
Za svou objednávku nám můžete zaplatit těmito způsoby:
- platební kartou přes platební bránu společnosti ComGate Payments, a.s. (zdarma) - zboží je možno odeslat bez prodlevy, proto tuto možnost preferujeme
- převodem na bankovní účet (zdarma) - před přípravou zboží čekáme na připsání platby na náš účet
- dobírkou (poplatek 35 Kč)
Potvrzení / doklad o platbě zasíláme elektronicky na emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Reklamace / vrácení / výměna zboží
V případě, že se něco pokazí, jsme připraveni s vámi situaci společně vyřešit. Neváhejte se na nás obrátit.
Veškeré informace ohledně reklamace či odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách a v reklamačním řádu.
Upozorňujeme, že ač vám chceme vždy vyjít maximálně vstříc, tak nelze vracet / vyměnit takové zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, nebo pro jeho osobu (změna textace či grafické podoby motivu, změna barvy potisku).
Pro minimalizaci nutnosti výměny textilního zboží vás prosíme o prostudování velikostní tabulky.